f movies Merry Christmas Images download in hd free

Sorteig d’una guia d’Excursions amb nens per l’Alt Ter des d’una àrea de pícnic

Sorteig obert fins el 18/07/2016 (12h)

Us ve de gust descobrir el Ripollès i Osona amb la nostra ajuda?

Apunteu-vos al sorteig de la guia d’Excursions amb nens per l’Alt Ter des d’una àrea de pícnic que hem publicat en conjunt amb Cossetània.

Podreu pedalar fins al gorg embruixat de Malatosca seguint l’antiga ruta del ferro i el carbó, anar a la recerca dels follets al bosc encantat del Sitjar, seguir els passos dels romans a la Via Annia, grimpar fins a l’ermita de Sant Antoni per gaudir de les panoràmiques sobre la vall de Camprodon, rastrejar els animalons als prats que porten cap al Puigmal o seure a la cadira des d’on el general carlí Josep Galceran observava les seves tropes (i les de l’enemic) a la vall de Merlès.

Excursions amb nens per l’Alt Ter des d’una àrea de pícnic recull 12 itineraris per fer a peu i en BTT, especialment indicats per fer en família amb una àrea de pícnic com a punt de partida o final de la ruta.

Prepareu la carmanyola, que anem d’excursió!

Com participar al sorteig?Com participar?
Per entrar al sorteig heu de ser subscriptors del magazine i ens heu de deixar un comentari sota aquest post abans de les 12h del dilluns 18 de juliol de 2016. A més de notificar al guanyador per e-mail l’enhorabona, publicarem el seu nom en aquest mateix post el 18/07/2016.

La guanyadora és la Maria José Segura.

Sobre YouMeKids 161 Articles
Equip de redacció del magazine. Som gent inquieta. Ens agrada descobrir i rastrejar el territori.

16 Comentaris Sorteig d’una guia d’Excursions amb nens per l’Alt Ter des d’una àrea de pícnic

  1. Som una familia numerosa amb dos nens i una nena nescuda el 9 de març d’aquest any. Som de la comarca d’Osona pero hi han molts recons de la comarca que no coneixem ni nosaltres ni els nens. Ens aniria genial guanyar el llibre ja que podriem anar a un munt de llocs que segur que ni coneixem. Esperem tenir sort… moltes gràcies!!!! 🙂

    TONI, MARTA, ROC, POL I MARTINA

  2. M encantaria guanyar la guia, ja q la zona no la conec gaire. Ideal per prendre-la i marxar uns dies de camping

  3. Seria genial tenir aquesta guia! Tenim alguna de les altres que heu publicat i són genials!

  4. Bon dia. A casa ens encanten les excursions: A peu, en BTT, amb o sense el gos… Com siguin! Així que la guia ens aniria de meravella. Teniu una web molt interessant.

  5. Ens encantaría tenirla, ja tenim algún vostra i ens a fet descobeir molts jocs bonics.

  6. Hola! tenim moltes ganes de descobrir Osona, és una zona que no coneixem gaire.

  7. Ens aniria molt bé tenir la nova guia. Les tenim totes i només ens falta la nova!

    A veure si hi ha sort!

Comments are closed.