f movies Merry Christmas Images download in hd free

Sortegem un passi per fer de buscadors d’Or al Segre

Sorteig obert fins el 1/08/2016 a les 14h

Poseu-vos les botes d’aigua i el barret i agafeu el plat i la pala… que anem a buscar or al riu! Sembla mentida, però a l’alçada de Balaguer trobareu partícules d’or que venen des del Pirineu arrastrades pel riu Segre.

Convidem a una família a fer de autèntics buscadors d’or un dimecres (11h) o dissabte (18h) del mes d’agost de 2016. L’activitat es recomana per a famílies amb nens a partir de 4 anys.

Esteu preparats buscar aquest gran tresor i emportar-vos-ho a casa?

Com participar al sorteig?Com participar?
Per entrar al sorteig heu de ser subscriptors del magazine i ens heu de deixar un comentari sota aquest post abans de les 14h del dilluns 1 d’agost de 2016. A més de notificar als guanyadors per e-mail l’enhorabona, publicarem el seus noms en aquest mateix post el 01/08/2016.

La guanyadora és Marta Jimenez.

Sobre YouMeKids 161 Articles
Equip de redacció del magazine. Som gent inquieta. Ens agrada descobrir i rastrejar el territori.

11 Comentaris Sortegem un passi per fer de buscadors d’Or al Segre

  1. Hola!!!Quina xulada d´actividad els nens els hi encanteria i s´ho passarien d´alló més bé. Sort i Bones Vacances a tots i totes!!!

  2. Ens encantaria realitzar aquesta activitat-…els peques desfruitarien moltíssim

  3. Als meus nens els encantaria! Gaudeixen molt buscant pedres,minerals, fòssils! Seria una gran aventura per tots.

Comments are closed.