
Per a algú que li agrada llegir i remenar llibres, la Setmana del llibre en català és un paradís.
És una oportunitat per estar en contacte amb el paper i deixar-se emportar per les paraules i les il·lustracions amb tota tranquil·litat… un moment per posar-se al dia de les novetats publicades en català i sobretot fer grans descobertes de petites editorials i llibreries.
Des de l’estand, uns llibres amb unes il·lustracions fantàstiques cridaven per ser tocats. Eren els contes il·lustrats de la petita editorial Comanegra, contes que amb color volen transmetre valors universals d’igualtat, creativitat, generositat…
Amb Cocobooks, de cop rebem un xut de creativitat! Llibres per aprendre a dibuixar herois, fer caricatures i fins i tot posar-nos a la pell del propi Andy Warhol o Jackson Pollock!
Los Cuscusianos ens porten el punt d’inspiració. Els seus contes-objecte són la clau per crear històries i poesies per imaginar i volar!
El toc científic el va posar Animal llibres amb la seva col·lecció de llibres “la Tortuga setciències”!
Amb Takatuka vam trobar el punt de reflexió, llibres que ens fan pensar i ens ajuden a trobar les respostes adequades a la infinitat de preguntes que poden tenir els nens.
Però la majoria d’aquestes editorials anaven de la mà de llibreries disposades a orientar a grans i petits en la seva tria.
I entre tants estands, n’hi va ver un que amb molta gràcia i color va atraure la nostra atenció. Banderoles i llumetes convidaven a petits (i no tan petits) a trobar l’essència de Pebre Negre, una llibreria on descobrir jugant noves lectures i menjars.
A la Caixa d’eines ens vam sorprendre quan van felicitar a en Rafel per la seva tria de llibre. És d’agrair que es fixin en els llibres que escullen el seus clients. I ens va encantar topar amb Chronos, una llibreria especialitzada en el gènere fantàstic i de ciència ficció.
Sí! Hem tornat amb una motxilla plena de contes i llibres que us anirem explicant durant aquest curs!
Bona tornada i bona lectura!
"En castellà: Castellà"
Deixa un comentari