f movies Merry Christmas Images download in hd free

Àrea del Pla de la Baga a Alp

Alp, Baixa Cerdanya

Si teniu previst anar a la Cerdanya i busqueu un bon lloc per fer un pícnic amb bones vistes, apropeu-vos al Pla de la Baga d’Alp.

Trobareu una gran plana on a l’estiu pasturen cavalls. I és que tradicionalment, fins fa poques dècades, les zones planeres eren zones de pastures o de cultiu. Els ramats que encara queden ajuden a mantenir aquesta riquesa, ja que si aquestes zones obertes no es pasturen, es transformen ràpidament en bosc.

Pla de la Baga Alp cavalls

A més de cinc taules de pícnic de pedra rudimentària, trobareu una gran zona de jocs. Hi ha un espai per a nens fins a 6 anys i l’altre per nens fins a 12 anys. A més de gronxadors i estructures de fusta per grimpar, els més menuts podran pujar a un trenet molt bufó que els enamorarà.

En cas de pluja, podeu refugiar-vos sota un gran cobert que hi ha just a l’entrada de l’àrea i davant d’un camp de tir, que només es fa servir uns dies determinats l’any.

Us agradarà si voleu gaudir d’una estona de lleure després d’haver caminat una estona pel sender 739 que uneix el Pla d’Escobeiró (on hi ha un fantàstic mirador) amb la part alta del poble d’Alp en 2,5 km. Es tracta d’un sender només apte per a bons excursionistes, ja que hi ha un desnivell de 500 metres, ja que és una drecera directa sense cap gir pel mig del bosc.

Com arribar-hi:
Hi arribareu per la GI 400 entre Alp i Masella. Entre el km 15 i 16 trobareu a l’esquerra (si veniu d’Alp) l’entrada a l’aparcament. També podeu arribar-hi des de Das per la GI404. En arribar a l’encreuament amb la GI 400, heu d’anar a l’esquerra en direcció Alp. Trobareu l’accés a la zona de pícnic a la vostra dreta a pocs metres del desviament. Aneu amb compte, ja que l’àrea disposa de dos camins diferents per entrar i sortir de l’àrea.

Pla de la Baga Alp zona de picnic

Serveis:

Més informació:
Àrea del Pla de la Baga
GI400, km15-16, Alp
Tel. 972 890 017
E-mail: ajuntament@alp2500.cat
Horaris: obert tot l’any. A l’hivern pot estar incomunicat per neu.
Preu: gratuït

"En castellà: Castellà"

Sobre Barbara Vastenavond 526 Articles
Historiadora de l’Art, gestora cultural i mare de dos nens. Convençuda de que cada experiència que vivim enriqueix la nostra vida. Explorar, tocar, viatjar, sentir... és la millor herència que els puc deixar.. Creadora de YouMeKids i coautora de la col·lecció de guies “Excursions amb nens des d'una àrea de pícnic” .